Difference between revisions of "Translations:2023/Program/Crawl/2/es"

From WikiConference North America
Jump to navigation Jump to search
(Created page with "El '''Wiki Culture Crawl''' es una tradición de la WikiConference North America, que se celebra el día anterior a la conferencia propiamente dicha, el '''jueves 9 de noviemb...")
 
 
Line 1: Line 1:
El '''Wiki Culture Crawl''' es una tradición de la WikiConference North America, que se celebra el día anterior a la conferencia propiamente dicha, el '''jueves 9 de noviembre'''.
+
El '''Wiki Culture Crawl''' es una tradición de la Wikiconferencia de Norteamérica, que se celebra el día anterior a la conferencia propiamente dicha, el '''jueves 9 de noviembre'''.

Latest revision as of 20:47, 6 November 2023

Information about message (contribute)
This message has no documentation. If you know where or how this message is used, you can help other translators by adding documentation to this message.
Message definition (2023/Program/Crawl)
The '''Wiki Culture Crawl''' is a WikiConference North America tradition, held on the day before the conference proper, on '''Thursday November 9'''.
TranslationEl '''Wiki Culture Crawl''' es una tradición de la Wikiconferencia de Norteamérica, que se celebra el día anterior a la conferencia propiamente dicha, el '''jueves 9 de noviembre'''.

El Wiki Culture Crawl es una tradición de la Wikiconferencia de Norteamérica, que se celebra el día anterior a la conferencia propiamente dicha, el jueves 9 de noviembre.